به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

صعود نفت امیدیه به مسابقات آسیایی واترپلو

صعود نفت امیدیه به مسابقات آسیایی واترپلو

خوزستان اسپورت- تیم واترپلو نفت امیدیه به فینال مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپو رت و به نقل از فدراسیون شنا، دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال همراه شد و تیم های نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی با غلبه بر رقیبان خود، علاوه بر راهیابی به فینال لیگ برتر واترپلو به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند.

در نخستین بازی، نیروی زمینی ارتش از نفت امیدیه پذیرایی کرد. نزاجا در مرحله گروهی با ۱۵ امتیاز دوم شده بود و امیدیه با ۱۲ امتیاز به مقام سوم رسیده بود. بازی رفت این دو تیم به میزبانی نفتی‌ها در امیدیه با پیروزی ۱۰ بر ۸ مردان نزاجا تمام شد. اما نفت امیدیه در بازی برگشت ارتشی ها را غافل‌گیر کرد و با نتیجه ۱۰ بر ۴ این تیم را از پیش رو برداشت و در مجموع با پیروزی ۱۴-۱۸  به عنوان نخستین فینالیست امسال معرفی شد.

دومین بازی هم محل درخشش تیم مغلوب دور رفت بود. دانشگاه آزاد ۱۸ امتیازی و سپاهان ۸ امتیازی دور گروهی، ساعت ۱۵:۳۰ بازی برگشت را به میزبانی دانشگاه برگزار کردند. دیدار رفت این دو تیم در کمال ناباوری ۱۲ بر ۹ به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسیده بود. اما در این مسابقه هم، تیمی که در بازی رفت شکست خورده بود پرقدرت ظاهر شد. دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی توانست با حساب ۱۷ بر ۶ رقیب سرسخت خود را شکست دهد و  در مجموع باپیروزی ۱۸-۲۶ حریف امیدیه در فینال شود.

با این حساب تیم های نفت امیدیه و دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر صعود به فینال به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا به کنفدراسیون شنای آسیا معرفی شدند. جمعه هفته آینده (۳۰ بهمن ۱۳۹۴) بازی رفت فینال به میزبانی امیدیه  و دیدار رده‌بندی و دور برگشت فینال هم ۱۴ اسفندبرگزار می شود و  قهرمان بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو در نیمه اسفندماه معرفی می شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها