به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

دو بازیکن نفت مسجدسلیمان در تمرین حاضر نشدند

سعید سالارزاده و حامد محمودی در تمرین امروز تیم نفت حاضر نشدند.
دو بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مرحله جدید تمرینات این تیم حضور نیافته اند.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از مسجدسلیمان، دور جدید تمرینات تیم فوتبال نفت پس از خاتمه اردوی تدارکاتی بندرعباس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز شد. بازگشت کارلوس دوس سانتوس مهاجم برزیلی، حضور همزمان چهار بازیکن خارجی در تمرین و غیبت دو مدافع نفتی ها از نکات مهم تمرین زردپوشان بود.

کارلوس دوس سانتوس که در اردوی بندرعباس حضور نداشت، با خاتمه مرخصی دو هفته ای از برزیل بازگشته و امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. با حضور گئورگی گئورگیف، الکساندر پاشنکو و روسلان ملزدینوف سه بازیکن خارجی که در نیم فصل به نفت پیوسته اند، هواداران تیم نفت برای اولین بار شاهد حضور همزمان چهار بازیکن خارجی این تیم در تمرین بودند.

از دیگر نکات قابل ذکر اولین تمرین نفت می توان به غیبت سعید سالارزاده و حامد محمودی دو مدافع این تیم اشاره کرد که با وجود خاتمه مرخصی بازیکنان و شروع تمرینات به مسجدسلیمان نیامده اند. یکی از مسئولان تیم نفت در حاشیه تمرین به خبرنگار خوزستان اسپورت گفت که این دو بازیکن احتمالاً به دلیل شرایط جوی نتوانسته اند خود را در موعد مقرر به خوزستان برسانند.

تنها غایب موجه تمرین نفت مسجدسلیمان، رضا کرملاچعب مهاجم جوان و ملی پوش این تیم بود که هم اکنون در اردوی تیم ملی جوانان ایران در تهران حضور دارد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آخرین جلسه تمرین قبل از بازی مقابل استقلال اهواز را فردا انجام خواهد داد. تیم نفت مسجدسلیمان ساعت 15:30 دقیقه روز یکشنبه 21 دی ماه دیدار افتتاحیه مسابقات چهارجانبه یادواره سردار شهید جاسم نادری را مقابل استقلال اهواز برگزار می کند. این بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها