به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

تماشاگران پتروشیمی تا اطلاع ثانوی محروم شدند

تماشاگران پتروشیمی تا اطلاع ثانوی محروم شدند

خوزستان اسپورت- تماشاگران تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دلیل تخلفات منتسب به این تیم در بازی با دانشگاه آزاد تهران تا اطلاع ثانوی محروم شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسیون بسکتبال، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال کشور با توجه به اتفاق‌های این هفته لیگ برتر  تشکیل جلسه داد و درنهایت احکام زیر را صادر کرد:

1- با توجه به گزارش نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه ببین تیم‌های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام مبنی بر تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام در تهران اعم از فحاشی و وارد نمودن خسارت به صندلی های سالن دانشگاه آزاد اسلامی، تا رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون به گزارشات واصله در روز سه شنبه 27 بهمن، مسابقات تیم پتروشیمی بندرامام بدون حضور تماشاچیان این باشگاه برگزار خواهد شد.

2- کمیته فنی انضباطی فدراسیون با توجه به گزارش ناظر و داور مسابقه بین تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری تبریز، آقای بهزاد افرادی سرمربی تیم شهرداری تبریز به علت اعتراض به امر داوری و بکار بردن الفاظ ناشایست به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شد. حضور نامبرده در مسابقه بعدی منوط به پرداخت جریمه نقدی مذکور به حساب شماره 0106102999009 بانک ملی بنام سازمان لیگ بسکتبال و ارائه فیش آن به کمیته مسابقات است.

3- کمیته فنی انضباطی فدراسیون با توجه به گزارش ناظر و داور مسابقه بین تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری تبریز، زونکو بولیا بازیکن شماره 17 تیم شهرداری اراک به علت اعتراضات پیاپی و بکار بردن الفاظ ناشایست که منجر به اخذ فول فنی توسط نامبرده شد، به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه کرد. حضور نامبرده در مسابقه بعدی منوط به پرداخت جریمه نقدی مذکور به حساب شماره 0106102999009 بانک ملی بنام سازمان لیگ بسکتبال و ارائه فیش آن به کمیته مسابقات است.  

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها