به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

عسکریان: برای فولاد مشکل ایجاد کردند

در حالی که سفر فولاد به اسپانیا بصورت قطعی لغو شده، عسکریان می گوید این سفر تقریباً لغو شده است.
معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در بحث صدور روادید با ما همکاری نشد و در کنار آن مشکلات زیادی هم پیش پای ما گذاشتند تا این این سفر و اردو تقریبا لغو شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، اسماعیل عسکریان در گفت‌وگو با فارس در مورد سفر فولاد خوزستان به اسپانیا، گفت: هنوز انجام این سفر قطعی نشده و تقریبا سفر لغو شده است. متاسفانه در بحث صدور روادید با ما همکاری نشد و در کنار آن مشکلات زیادی هم پیش پای ما گذاشتند تا این این سفر و اردو تقریبا لغو شود.

وی در رابطه با اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده به جذب یک هافبک نیاز دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکنی در این پست هستیم. در حال حاضر گزینه‌های آسیایی مدنظر ما هستند و باید بازیکن مورد نظر را پیدا کنیم. فعلا فردی به طور خاص مدنظر ما قرار نگرفته است.

معاون اجرایی بازشگاه فولاد خوزستان در رابطه با وضعیت ایمان موسوی، گفت: شرایط این بازیکن هنوز مشخص نشده است. او در تمرینات حضور دارد اما جدا از سایرین کار خود را دنبال می‌کند.

عسکریان در رابطه با اینکه گفته می‌شود سروش سعیدی هم سرباز شده است، خاطرنشان کرد: هنوز چیز دقیقی در این ارتباط به باشگاه اعلام نشده است.

وی در مورد شایعه اینکه قرار است بازیکنان سرباز در لیگ قهرمانان آسیا مجوز بازی داشته باشند، گفت: آرزو می‌کنیم این امر محقق شود. هنوز چیزی به ما نگفتند اما این تصمیم می‌تواند به نماینده‌‌های ایران در آسیا کمک کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
2
کاملا مشخصه که پايتخت نشين هاي حسود برا فولاد مشکل ايجاد کردن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها