به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

وقایع اتفاقیه دیدار سایپا تهران – استقلال خوزستان

وقایع اتفاقیه دیدار سایپا تهران – استقلال خوزستان

افشین احمدی
خوزستان‌‌ اسپورت- استقلال خوزستان در ششمین رویارویی تاریخ لیگ‌برتری خود مقابل سایپا، پیروز از میدان خارج شد.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، تیم‌های سایپا تهران و استقلال خوزستان برای ششمین بار در تاریخ مسابقات لیگ‌برتر و در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر پانزدهم به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دقیقه 90 علی‌اصغر عاشوری، به سود آبی‌پوشان خوزستان خاتمه یافت.

با این نتیجه، استقلال خوزستان به روند کسب نتایج نامطلوب خود در هفته‌های گذشته پایان داد تا با ادامه این روند و کسب نتایج مناسب، یکی از عناوین برتر مسابقات در پایان فصل را از آن خود کند.

تکرار نتیجه دیدار رفت
آبی‌پوشان خوزستان که نارنجی‌پوشان تهران را در بازی رفت در اهواز با تک گل روح‌الله سیف‌اللهی شکست داده بودند، در بازی برگشت در تهران نیز موفق به تکرار این نتیجه و این بار با گل علی‌اصغر عاشوری شدند تا هر شش امتیاز دیدارهای رفت و برگشت مقابل سایپا را از آن خود کنند.

هت‌تریک آبی‌پوشان در برابر سایپا
با برتری استقلال خوزستان مقابل سایپا در ششمین رویارویی لیگ‌برتری دو تیم، تعداد پیروزی‌های تیم آبی‌پوش خوزستان در برابر سایپا به عدد 3 رسید. تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا تهران تاکنون 6 بار در مسابقات لیگ‌برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 3 پیروزی برای استقلال، 2 تساوی و یک پیروزی برای سایپا بوده است. استقلالی‌ها 7 بار تاکنون دروازه سایپا را گشوده‌اند و سایپایی‌ها نیز 4 بار موفق به باز کردن دروازه حریف خود شده‌اند.

تغییر نکردن جایگاه دو تیم
پیروزی خارج از خانه استقلال خوزستان در برابر سایپا، تغییری در جایگاه دو تیم در جدول مسابقات ایجاد نکرد. آبی‌پوشان خوزستانی از 19 بازی صاحب 10 پیروزی، 6 تساوی و 3 باخت شده‌اند و با 36 امتیاز در رده دوم جدول جای دارند و سایپا تهران نیز از همین تعداد بازی صاحب 9 برد، 3 تساوی و 7 باخت شده و با 30 امتیاز، رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد.

بیست بازیکن رفت و برگشتی
دوازده بازیکن تیم استقلال در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر سایپا به میدان رفتند. فرناندو خسوس، جلال عبدی، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرشاد جان‌فزا، فرشاد سالاروند، روح‌الله سیف‌اللهی، رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید این دوازده بازیکن هستند.

هشت بازیکن سایپا هم در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال بازی کردند. راتکو دویکوویچ، حامد شیری، ابراهیم شکوری، میلاد میداودی، روزبه شاه علی‌دوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی و غلام‌رضا رضایی این هشت بازیکن هستند.

سه خارجی در دیدار آبی – نارنجی‌ها
فرناندو خسوس و موسی کولی‌بالی، دو بازیکن خارجی استقلال خوزستان، در این مسابقه به میدان رفتند. در تیم سایپا نیز راتکو دویکوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی، به صورت ثابت بازی کرد.

هفت اخطاری در جدال آبی- نارنجی
رضا کرمانشاهی، داور مسابقه، به غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، حامد شیری، آندرانیک تیموریان، روزبه شاه علی‌دوست از سایپا و حکیم نصاری و میثم دورقی از استقلال کارت زرد نشان داد تا در مجموع، هفت بازیکن حاضر در این بازی کارت زرد بگیرند.

دو خوزستانی در ترکیب سایپا
از سه بازیکن خوزستانی حاضر در فهرست بازیکنان سایپا در فصل جاری، میلاد میداودی و مهدی دغاغله در بازی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفتند اما سجاد مشکل‌پور غایب بود.

پیروزی استقلال در حضور کی‌روش
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، تماشاگر ویژه این بازی بود و عملکرد بازیکنان دو تیم را از جایگاه ویژه ورزشگاه پاس قوامین تهران زیر نظر گرفت.

هفتاد و نهمین بازی استقلال
دیدار با سایپا تهران، هفتاد و نهمین بازی استقلال خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ‌برتر بود. آبی‌پوشان خوزستان در این بازی‌ها به 20 پیروزی، 32 مساوی و 27 باخت دست یافته و با کسب 92 امتیاز، رتبه 22 در بین 35 تیم حاضر در مسابقات لیگ‌برتر از شروع تا‌به‌حال را از آن خود کرده‌اند.

چهلمین دیدار خارج از خانه استقلال
بازی مقابل سایپا، چهلمین دیدار خارج از خانه تیم استقلال خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ‌برتر بود. آبی‌پوشان خوزستان در این دیدارها صاحب 7 پیروزی، 17 مساوی و 16 باخت شده‌اند.

دوازدهمین کلین‌شیت خسوس
فرناندو خسوس، بهترین دروازه‌بان نیم‌فصل اول مسابقات لیگ‌برتر، که در هر سه بازی دور برگشت گل خورده بود بالاخره نخستین کلین‌شیت خود در دور برگشت را انجام داد و جمع کلین‌شیت‌های خود در این فصل را به 12 بازی رساند.

جشن خوزستانی‌ها در تهران
گروهی از هواداران استقلال خوزستان با حضور در استادیوم پاس قوامین تهران، به تشویق شاگردان عبدالله ویسی پرداختند. هواداران استقلال در پایان مسابقه، پیروزی در برابر سایپا را جشن گرفتند و به شادی پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
درود بر خوزستان وبچه های خوزستان ،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها