به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ در راه آزادی

جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ در راه آزادی

خوزستان اسپورت- جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز که در دور رفت لیگ پانزدهم با حضور تعدادی از بازیکنان پا به‌سن گذاشته غیربومی بدترین عملکرد را در تاریخ این باشگاه برجای گذاشته بود، در نیم فصل دست به خانه تکانی زد تا دور برگشت لیگ برتر را با تیمی متشکل از بازیکنان اغلب جوان و بومی سپری کند.

استقلال اهواز که با توجه به تغییرات رخ داده در ترکیب بازیکنانش تبدیل به جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر شده، امروز در حالی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت که 11 بازیکن از 18 بازیکن حاضر در فهرست این تیم را نفرات 18 تا 21 ساله تشکیل می‌دهند.

سیاوش بختیاری‌زاده برای مسابقه با استقلال تهران تعداد 8 بازیکن دارد که شرایط سنی آنها بین 22 تا 33 سال است ولی 10 بازیکن استقلال اهواز بنام های میلاد پاک پرور، رضا بهمئی، حمزه خضیراوی، احسان مرادیان، رضا ایار، حسین بهرامی، علی هلیچی، محمدجواد کردونی، سید دانیال موسوی و حسین ساکی نفراتی هستند که بین 18 تا 21 سال سن دارند.

سیاوش بختیاری‌زاده در دیدار با ملوان انزلی 7 بازیکن از بین این 10 بازیکن را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و به نظر می‌رسد که در بازی امروز هم حدافل 5 نفر از این بازیکنان را در جمع 11 بازیکن اصلی تیمش قرار دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
8
انشاءالله که موفق باشند ولی حتی اگر امتیاز هم نگیرند همین که تیم بومی هست و هیچ منتی سر تیم ندارند خودش کلی امتیاز است، بازیکنای نیم فصل قبل که اسم هر کدوم رو یک تریلی جابجا نمی کرد چنان منت گذاشته بودند سر این تیم که فکر می کردند از لیگ انگلیس اومدن الان یا بازی نمی کنند یا همه رفتند دسته یک، یه مشت دلال و فوتبال نشناس اینها رو انداخت به استقلال اهواز که خداوند سزای عملشون رو بهشون می ده، انشاءالله این تیم هم بازیکنان خوبی در آینده تحویل خواهد داد.
خوزستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
6
اس اس شهر اهواز محبوب قلبها
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
5
اس اس شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها