به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

ورود حاشیه به تمرین فولاد ممنوع شد


باشگاه فولاد خوزستان در اقدامی ارزشمند از ورود حاشیه به اردوی این تیم جلوگیری کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه فولاد خوزستان یکی از باشگاه هایی به شمار می رود که همواره با کمترین حاشیه به کار خود ادامه داده است. این سیاست باشگاه فولاد و دوری آن ها از مسائل حاشیه ای یکی از عوامل موفقیت تیم سرخ پوش اهوازی در سال های اخیر و قهرمانی این تیم در فوتبال ایران بوده است.

باشگاه فولاد خوزستان که پس از قهرمانی سزاوارانه شیربچه های جنوب در سیزدهمین دوره لیگ برتر هدف هجمه های ناجوانمردانه ای قرار گرفته بود، با دفع تمامی حاشیه ها توانست در خاتمه دور رفت لیگ برتر جایگاهی قابل تحسین را با حداقل تعداد بازیکن کسب کند.

این موفقیت که در سایه مدیریت صحیح سیف الله دهکردی مدیرعامل، محمدحسین ابن قاسم سرپرست و دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد حاصل شد، با عملکرد خوب باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی همراه گردید تا تیم محبوب سواحل کارون با ترکیبی کامل تر آماده حضور در دور برگشت لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.

مسئولان باشگاه فولاد در راستای آماده سازی بهتر این تیم برای حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات تصمیم گرفتند تا راه های ورود حاشیه به جمع سرخ پوشان را مسدود کنند. یکی از اقدامات ارزشمند باشگاه فولاد خوزستان و حراست کارخانه فولاد اهواز، ممانعت از ورود افراد متفرقه به محل تمرینات این تیم است. این افراد که با معرفی خود به عناوین مختلف، وارد محل تمرین فولاد شده و پس از خاتمه تمرین با حضور در اطراف بازیکنان دست به کارهایی از قبیل درخواست کمک مالی از بازیکنان یا ایجاد مسائل حاشیه ای از طریق فضای مجازی می زدند، از امروز حق حضور در محل تمرینات فولاد را نخواهند داشت.

ممنوعیت حضور افراد حاشیه ساز هر چند ممکن است با واکنش آن ها و جوسازی علیه باشگاه فولاد خوزستان و هواداران پرشور این تیم همراه گردد، ولی این حسن را دارد که تیم فولاد بتواند به دور از حاشیه تمرینات خود را دنبال کند. البته هواداران تیم فولاد خوزستان که به پوشش صحیح و صادقانه اخبار این تیم در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام می پردازند، یا سایر هوادارانی که دوست دارند تیم خود را تشویق کنند، هیچ مشکلی برای همراهی فولاد خوزستان ندارند و تصمیم اخیر باشگاه فولاد تنها شامل برخی افراد انگشت نما می شود.

این حرکت جالب باشگاه فولاد خوزستان با استقبال هواداران این تیم روبرو شده اس و هواداران فولاد از اقدام اخیر باشگاه حمایت کرده و آن را در راستای حفظ آرامش این تیم محبوب می دانند.

نام فولاد خوزستان همانند نام استقلال اهواز و خوزستان، همانند نام نفت مسجدسلیمان و آبادان، با زندگی هواداران پرشمار این باشگاه ها در جای جای این سرزمین فوتبال خیز گره خورده است. دوستداران این تیم ها همه روزه اخبار تیم های محبوب خود را لحظه به لحظه دنبال می کنند و فوتبال با زندگی آنان عجین شده است.

امید می رود با حاکم شدن آرامش در همه تیم های خوزستانی، بار دیگر شاهد درخشش تیم های فوتبال خیزترین استان ایران باشیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
4
خوب کاری می کنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
5
دست مسئولان باشگاه فولاد درد نکنه کاش زودتر چنین کاری میکردند در هر صورت فولاد مچکریم
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
1
احسنت
فولاد خورشيد جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
1
دور كردن افراد حاشيه ساز كار درستيه ولي بايد به حق هواداران براي بودن كنار تيم محبوبشان احترام گذاشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها