به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ابن قاسم: پیشنهاد سفارت اسپانیا را قبول نکردیم

محمدحسین ابن قاسم می گوید برای تاریخ سفر به اسپانیا با سفارت این کشور به توافق نرسیدیم.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سفر اسپانیا به دلیل تاریخ نامناسب پیشنهاد شده از سوی سفارت اسپانیا لغو شد.

محمدحسین ابن قاسم در گفت و گو با خوزستان اسپورت، ضمن تکذیب شایعه لغو سفر به دلیل تعداد بالای اعضای کاروان فولاد خوزستان، توضیح داد: اردوی اسپانیا به دلیل تاریخ نامناسب پیشنهادی برای صدور ویزا لغو شد. تیم ما باید 26 دی ماه در اسپانیا بازی می کرد و به همین دلیل درخواست کردیم که شروع ویزای ما از 24 دی باشد ولی از سوی سفارت اسپانیا به ما اعلام کردند که برای این تاریخ امکان صدور ویزا وجود ندارد. پیشنهاد سفارت اسپانیا، صدور ویزا از تاریخ 30 دی ماه به بعد بود که این موضوع با مخالفت دراگان اسکوچیچ و باشگاه فولاد خوزستان روبرو شد.

ابن قاسم در خصوص انتخاب برادرش به عنوان مربی استقلال اهواز گفت: مصطفی ابن قاسم از دروازه بان های خوب کشور بوده که سابقه عضویت در منتخب خوزستان و باشگاه های بزرگ استان را داشته است. مصطفی سال ها دروازه بان استقلال اهواز بوده و اکنون می تواند تجربیاتش را به دروازه بان های آن تیم انتقال دهد.

سرپرست فولاد خوزستان دربازه این موضوع که شش برادر از خانواده ابن قاسم دروازه بان های تیم های مطرح اهواز بوده اند، چنین گفت: فکر کنم دروازه بانی در خانواده ما ارثی شده است. از جمع 9 برادر 6 نفر از ما دروازه بان بودیم و جالب است که حالا دو نفر از برادرزاده هایم و یک خواهرزاده ام نیز دروازه بان شده اند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
جالب هست که کلا دروازه بان هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها