به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱

نماینده خوزستان در میدان حاضر نشد!

تیم نفتون مسجدسلیمان که باید از ساعت 14 امروز در زاهدان مقابل پرسپولیس زاهدان به میدان برود، اکنون در خوزستان حضور دارد.
تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان نماینده خوزستان در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های ایران، مقابل پرسپولیس زاهدان حاضر نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفتون مسجدسلیمان طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال باید از ساعت 14 امروز در ورزشگاه المپیک زاهدان و به قضاوت ابوالفضل گرجی با تیم پرسپولیس زاهدان روبرو شود. این در حالیست که تیم نفتون به سیستان و بلوچستان سفر نکرده و امروز قرار است در بازی دوستانه ای مقابل فولادنوین اهواز قرار بگیرد!

مسئولان این تیم باسابقه که بصورت مردمی اداره می شود، تلاش زیادی کردند تا هزینه سفر طولانی به زاهدان برای برگزاری اولین بازی خارج از خانه را تأمین کنند اما موفق به این کار نشدند و در نهایت طی نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که بدلیل درگیر بودن تعدادی از بازیکنان جوان نفتون با امتحانات دانشگاه، این تیم قادر به حضور در بازی امروز مقابل پرسپولیس زاهدان نیست.

احسان قاضی سرمربی زحمتکش نفتون که با وجود همه مشکلات این تیم را ادراه می کند، در گفت و گو با خوزستان اسپورت، خبر عدم حضور تیمش در زاهدان را تأیید کرد و گفت به فدراسیون اعلام کرده ایم که بدلیل امتحانات بازیکنان و مشکلات مالی نتوانسته ایم به زاهدان برویم. فدراسیون فوتبال هم با تعویق مسابقه موافقت کرده و انشاءالله این بازی در زمان دیگری برگزار شود.

صرف نظر از اینکه سایت رسمی فدراسیون فوتبال تاکنون خبری درخصوص موافقت با تعویق مسابقه اعلام نکرده، باید در نظر داشت که نفتون مسجدسلیمان یکی از تیم های باسابقه استان است و باید از سوی مسئولان محلی مورد حمایت قرار بگیرد. اکنون این سئوال مهم مطرح شده است که اگر تیم نفتون برای تأمین هزینه سفر در هفته دوم مسابقات لیگ دسته سوم مشکل دارد، چگونه می خواهد تا پایان این مسابقات دوام بیاورد؟


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها