به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزئیات لغو سفر فولاد خوزستان به اسپانیا

برخلاف شایعه سازی ها، لغو سفر فولاد هیچ ربطی به تعداد مسافران این تیم نداشته است.
سفر تیم فوتبال فولاد خوزستان به کشور اسپانیا به دلیل عدم توافق برای تاریخ سفر لغو شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان ساعتی قبل ساختمان سفارت اسپانیا در بلوار شهرزاد تهران را با خبر لغو اردوی فولاد خوزستان ترک کرد. اسکوچیچ امروز موفق به دیدار کنسول سفارت اسپانیا شد و جلسه ای یک ساعته با وی داشت اما در نهایت توافقی برای تاریخ صدور ویزای اعضای تیم فولاد به دست نیامد.

کنسول اسپانیا به اسکوچیچ اعلام کرد که سفارت اسپانیا می تواند برای اعضای تیم فولاد ویزای این کشور را از تاریخ 20 ژانویه 2015 (30 دی 93) به بعد صادر کند که این موضوع مورد موافقت سرمربی فولاد قرار نگرفت. گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تیم فولاد طبق برنامه باید از روز 16 ژانویه 2015 (26 دی 93) راهی اسپانیا شود و یک روز بعد از آن در تورنمنت چهارجانبه با نام «مدیترانه 2015» به میدان برود.

بدین ترتیب صدور ویزای اسپانیا برای تاریخ اعلام شده از سوی کنسول سفارت آن کشور با تاریخ برگزاری مسابقات همخوانی نداشت و باشگاه فولاد خوزستان به همین دلیل ترجیح داد این سفر را لغو کند و تدارک اردوی دیگری را ببیند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
3
ضمن تشکر از زحمات شما دوستان در این رسانه، من خیلی وقت نیست که با سایت شما آشنا شدم و خوشحالم که خبرای فوتبال خوزستان رو به موقع می خونم، ولی چند نکته در مورد کارتون اینکه اینقد تأکید نکنید که ورزش سه دزدی می کنه، خود شما بهتر می دونید خیلی از افراد از این قضیه اصلاع دارند پس دلیلی نداره اینقد تأکید کنید
.....
موفق باشید انشاءالله بیش از پیش
مدیر پایگاه با سلام
موردی که گفتید انجام شد.
با تشکر
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
0
حیف شد
ولی عیبی نداره. به امید خدا که فولاد همه بازی هاش رو با قدرت ببره تا بدخواهاش به اهدافشون نرسن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها