به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

یخچالی: ندیدم چه کسی به من ضربه زد

یخچالی: ندیدم چه کسی به من ضربه زد

خوزستان اسپورت- بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: جراحت کتفم کوچک، اما عمیق است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پس از پایان دیدار دو تیم بسکتبال پتروشیمی و نفت آبادان که با برتری تیم ماهشهری به پایان رسید، یکی از تماشاگران با شیء تیزی به بهنام یخچالی، بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی ضربه زد و کتف او را زخمی کرد.

بهنام یخچالی درباره ضربه‌ای که به کتفش وارد شد، اظها‌ر کرد: پس از پایان مسابقه و در زمانی که می خواستم به رختکن بروم دردی را روی کتفم احساس کردم. وقتی برگشتم دیدم که کتفم پر از خون شده است. متوجه نبودم چه کسی و با چه چیزی به من ضربه زد. برخی از رسانه‌ها گفته‌اند که چاقو و برخی‌ها هم گفته‌اند که صندلی شکسته شده، اما در آن شلوغی خودم چیزی ندیدم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی افزود: خدا را شکر جراحت جدی نیست. سطح زخم کوچک، ولی عمیق است. می‌توانم دستم را تکان دهم. باید امروز دکتر کتفم را ببیند و نظرش را بدهد. فکر می‌کنم اگر ضربه محکم‌تر زده می‌شد مشکلی پیش می آمد که خدا را شکر این اتفاق رخ نداده است. من دیشب دستم را بخیه زدم و امروز دکتر آن را معاینه می‌کند.

او در پایان درباره دیدار با نفت آبادان، خاطر‌ نشان کرد: داربی خوزستان همیشه حساسیت زیادی دارد، چه برسد به این که این بار دو تیم در رده‌های اول و دوم لیگ نیز حضور داشتند و همین باعث شده بود حساسیت بیشتر شود. تماشاگران زیادی نیز در سالن حضور داشتند و بازی بسیار دشوار بود که خدا را شکر توانستیم برنده شویم. تیم روی روال خوبی قرار گرفته است و با هم هماهنگ شده ایم. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
4
بعضی ها وآقعن دیگه شورش در آوردن آبروی خوزستان رفت این اتفاق و بازی فولاد واس تهران صندلی شکستن و آتش روشن کردن امسال برای ورزش خوزستان از لحاظ اعتبار بد بود
پدرام اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
3
نباید هر کسی به ورزشگاه راه داده بشه امنیت رو باید از وزودی ورزشگاه بیشتر کنند و همینطور بلیت هم گرانتر بشه تا همچین افرادی به سالن نیان
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
2
الهی که دست اون تماشاگر بشکنه که یه بازیکن تیم ملی حمله کرد آبروی ما رو برد .ضمنا بعضی تماشاگران در استادیوم فوتبال هم سلاح سرد حمل میکنند تصاویرش هم هست. باید گیت های هوشمند جلوی در قرار دهند و بازرسان با نهایت دقت ورودی ها رو کنترل کنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها