به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

یاوری: بازیکن ما را با چاقو زدند

یاوری: بازیکن ما را با چاقو زدند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان،‏ گفت: به نظر من باید تنبیهات و برخوردهای سخت، سنگین و درست و حسابی برای چنین مواردی در نظر گرفته شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، شاپور یاوری در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته (دوشنبه) این تیم برابر پالایش نفت آبادان، اظهارکرد: برای بازی روز گذشته 60، 70 نفر از هواداران تیم‌مان به آبادان آمده بودند و تا زمانی که بازی به سود آبادانی‌ها پیش می‌رفت، همه چیز عادی عادی بود ولی همین‌که تیم ما از حریف پیش افتاد، حواشی شروع و به سمت هواداران ما سنگ‌پرانی شد.

وی افزود: این‌گونه درگیری آغاز شد و هواداران ما ناچار شدند که از جایگاه پایین بیایند. میثم میرزایی نیز در دو متری خود من ایستاده بود که با سنگ به صورت او زدند و به زمین خورد. واقعا این اتفاقات چه معنایی دارد؟

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: شعار دادن و حمایت از تیم، خیلی خوب و پسندیده است ولی این اتفاقات، سنگ‌پرانی و فحاشی و این‌که مسوولان فقط نگاه کنند و به کسی هم برنخورد، خوب نیست و عجیب و غریب است.

وی افزود: پس از پایان مسابقه نیز یک نفر از پشت به بهنام یخچالی بازیکن تیم ما حمله کرد و با چاقو به بازوی او زد و فرار کرد. میزبان مگر مسوولیت نظم و انضباط سالن و بازی را ندارد؟ من حتی پس از این حادثه اظهار تاسفی از سوی مسوولان تیم میزبان ندیدم.

یاوری بیان کرد: در جایی خواندم که یکی از آقایان گفته بود که یک صندلی از سوی هواداران پتروشیمی به سمت یخچالی پرتاب و باعث صدمه به بازوی او شد و باید بگویم رستم دستان هم نمی‌تواند صندلی را ازآن سوی سالن به سوی دیگر که بازیکن ما ایستاده بود، پرتاب کند و بعد هم بازوی او به صورت عمقی بخیه بخورد!

وی گفت: به هر حال این، نحوه حفاظت و حمایت از نخبه‌های ورزشی ما شده است. حتی در حین مسابقه نیز به یک‌باره بازیکن حریف ضربه‌ای به بینی بازیکن خارجی ما وارد کرد و باعث شد بینی او دچار شکستگی شود. متاسفانه حواشی این دیدار خیلی زیاد بود.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام بیان‌ کرد: فکری به حال این‌گونه مسایل نمی‌کنند و کار به این جاها کشیده می‌شود. به نظر من باید تنبیهات و برخوردهای سخت، سنگین و درست و حسابی برای چنین مواردی در نظر گرفته شود تا منِ مسوول، آگاه و جوابگو باشم. پیش آمدن این مسایل و ورود سنگ و چاقو به سالن، نشان می‌دهد که منِ مسوول وظیفه‌ام را به خوبی انجام نداده‌ام.

وی عنوان‌ کرد: من طی نامه‌ای به فدراسیون این موارد و اتفاقات را اعلام کردم و می‌دانم آقای مشحون هم حساس است و با این مسایل برخورد می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
United States of America
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
2
باره اولشون نیست متاسفم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها