به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

حسینی: موافقت دهکردی را جلب کردیم

سیدعباس حسینی می گوید دهکردی به احترام مردم امیدیه با جدایی هرمزی موافقت کرد.
رئیس هیئت فوتبال امیدیه گفت: موافقت سیف الله دهکردی برای پیوستن داریوش هرمزی به نفت امیدیه را جلب کردیم.

سیدعباس حسینی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص جلسه امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به اتفاق دکتر طیبی رئیس بیمارستان نفت امیدیه و تعدادی از دوستان دیگر جلسه ای با مدیرعامل باشگاه فولاد داشتیم و رضایت ایشان برای حضور هرمزی در تیم نفت امیدیه را گرفتیم.

حسینی ادامه داد: باشگاه فولاد با توجه به جایگاه تیم امیدهای فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران از عملکرد هرمزی رضایت کامل داشت اما آقای دهکردی به احترام حاضرین در جلسه و مردم خوب امیدیه رضایت داد که هرمزی به تیم نفت منتقل شود. اکنون در صدد هستیم تا رضایت علی سویلمی مدیر تیم های پایه ای فولاد را هم جلب کنیم.

وی در خصوص انتخاب داریوش هرمزی به عنوان سرمربی نفت امیدیه گفت: به هر حال داریوش هرمزی کارنامه موفقی در این شهر داشته و یک بار تیم نفت امیدیه را تا یکقدمی صعود به لیگ دسته اول رسانده بود. اکثریت قریب به اتفاق فوتبالدوستان شهر ما خواستار انتخاب هرمزی به عنوان سرمربی نفت بودند و الحمدلله خواسته آن ها اجابت شد.

حسینی درباره امکانات باشگاه نفت و شرایط این تیم برای صعود به لیگ یک گفت: نفت امیدیه باشگاهی صاحب امکانات است و امروز با انتخاب مهندس باورصاد به عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری می توانیم بیشتر از قبل امیدوار باشیم چرا که مهندس باورصاد از مدیران ورزشی کشور است که در زمان مدیریت ایشان در شرکت نفت و گاز گچساران، باعث صعود آن تیم به لیگ دسته اول کشور شد.

رئیس هیئت فوتبال امیدیه در پاسخ به این سئوال که این هیئت چه برنامه هایی برای حمایت از تیم نفت و کمک به صعود این تیم دارد، چنین گفت: تیم نفت در واقع فقط متعلق به شرکت نفت و گاز نیست. این تیم متعلق به همه شهروندان امیدیه و آغاجاری است و یک تیم مردمی محسوب می شود. هیئت فوتبال امیدیه هم با تمام وجود به تیم نفت کمک خواهد کرد تا به لیگ یک صعود کند. از هواداران نفت هم دعوت می کنیم که در بازی های دور برگشت ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند و یار دوازدهم نفت باشند.

شایان ذکر است داریوش هرمزی در سالیان اخیر کارنامه ای موفق در باشگاه های مختلف خوزستان داشته و بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال خوزستان و ایران داده است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها