به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

عسکریان: موسوی می‌خواهد در فولاد بماند

اسماعیل عسکریان می‌گوید سیدایمان موسوی با وجود تنبیه از سوی اسکوچیچ دوست دارد در فولاد بماند.
معاون باشگاه فولادخوزستان گفت: پیگیر برگزاری اردو در اسپانیا هستیم و هنوز مایوس نشده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اسماعيل عسكريان اظهار كرد: تيم​مان در حال انجام تمرينات است و شرايط​‌مان هم خيلي خوب است و با توجه به بازيكناني كه به جمع ما اضافه شده​اند، به سمت هماهنگي و بهتر شدن شرایط مي​رويم تا نويدهاي خوبي به هواداران بدهيم و در آينده تيم​مان خيلي بهتر كار كند.

وي افزود: البته نتايج تيم​مان در نيم‌فصل اول خيلي خوب بود و اميدوارم بتوانيم آن روند را ادامه دهيم و در مسابقات آسيايي هم بتوانيم مانند سال گذشته و حتي بهتر از آن هم كار كنيم و نتيجه بگيريم.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در ادامه درباره شكايت اسكوچيچ از باشگاه ملوان، گفت: او يكسري مطالبات با توجه به زماني كه در اين تيم بود، از اين باشگاه داشت كه براي وصول آن مجبور شد به كميته انضباطي فدراسيون شكايت كند كه ظاهرا راي هم به سود او صادر شده است.

وي همچينن درباره اردوي اين تيم در اسپانيا و پيگيري اسكوچيچ براي برپايي اين اردو در آن‌جا و شركت در تورنمنت چهار جانبه مديترانه 2015، عنوان كرد: همه پيگير اين موضوع هستند و به سمتي حركت مي​كنند تا هماهنگي در اين زمينه انجام شود. بحث ويزا و تعداد نفراتي كه قرار است در اين اردو شركت كنند، مطرح است. سفارت اسپانيا هم در پاسخگويي تابع يكسري شرايط و مقررات خاص خودش است ولي قطعا تا پايان هفته اين موضوع مشخص خواهد شد.

عسكريان درباره اين‌كه گویا در صورتي كه اردوي اسپانيا قطعي نشود، تيم به دوبی اعزام خواهد شد، گفت: هنوز تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است، چرا كه ما هنوز از اردوي اسپانيا مايوس نشده​ایم.

وي همچنين درباره حضور در مسابقات چهارجانبه اسپانیا با عنوان "مديترانه 2015"، عنوان كرد: شركت در اين مسابقات براي وجهه باشگاه و هماهنگي تيم​مان خيلي خوب است.

معاون باشگاه فولادخوزستان در ادامه درباره وضعيت ايمان موسوي که به دلیل مخالفت با انتقال به ملوان، مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته و اجازه حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارد، توضيح داد: اين بازيكن در اختيار باشگاه است و در كنار تيم هم تمرين مي​كند ولي هنوز تصميم نهايي درباره او گرفته نشده است ولي ظاهرا او مي​خواهد با همین شرایط ادامه دهد. فرصت نقل و انتقالات هم به پايان رسيده است و نمي​توان كاري انجام داد.

وي افزود: به هر حال يك بازيكن در تاكتيك يك مربي قرار مي گيرد و مي​تواند به مربي كمك كند و یک بازیکن در تاکتیک او قرار نمی‌گیرد و نمی‌تواند کمکی کند. كار فني با مربي است و صلاح تيم را او مي​داند كه چه بازيكني جذب شود. در هر صورت فكر نمي​كنم فسخ قرارداد هم صورت بگيرد. فايده يك بازيكن اين است كه بتواند بازي كند و موسوي هم بايد به دنبال اين باشد كه در تيمي باشد كه بتواند بازي كند و خودش را نشان دهد. البته موسوي شايستگي​هاي خيلي خوب دارد.

عسكريان در ادامه درباره رفتن پرونده شكايت سعداوي به كميته اخلاق ديوان حكميت، گفت: كارهاي اوليه انجام شده اما هنوز حكمي صادر نشده است. در اين زمينه درخشان هم شكايتي از ابن​قاسم به خاطر اظهاراتش در رسانه‌ها داشت و اين شكايت هم از سوي ابن​قاسم از او صورت گرفت. به هر حال اميدواريم كه با پا در مياني پيشكسوتان اين موضوع حل شود، چرا که باشگاه ما واقعا دنبال اين مسايل نيست و اميدواريم اين موضوع حل شود. شكايت ما به كميته اخلاق بوده است و شكايت درخشان به دادگاه رسانه بوده است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها