به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

سیدصالحی: لوطی‌تر از عبدالله ویسی ندیدم

سیدصالحی می گوید در فوتبال ایران با معرفت‌تر و لوطی‌تر از ویسی ندیده است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایطی که به وجود آمد من را مجبور به جدایی از سایپا کرد و در بین تمام پیشنهاداتم وضعیت استقلال خوزستان برایم بهتر بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمهدی سیدصالحی مهاجم استقلال خوزستان که در دو بازی ابتدایی حضور در این تیم موفق به زدن سه گل شده، در گفت و گو با فارس می گوید در فوتبال ایران بامعرفت تر و لوطی تر از عبدالله ویسی ندیده است. صحبت های سید باروحیه را بخوانید.

وضعیت اردوی استقلال خوزستان در اردوی کیش چطور بود؟

اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم و تمرینات مناسبی را برگزار کردیم. در دو سه بازی دوستانه به میدان رفتیم تا تیم برای شروع دوباره مسابقات آماده شود. امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی ارائه دهیم و فوتبالی در حد و نام خوزستان به نمایش بگذاریم.

چه شد که تصمیم به حضور در استقلال خوزستان گرفتید؟

شرایطی در سایپا به وجود آمد که کار برایم بسیار سخت بود. با چند تیم صحبت کردم اما وقتی با عبدالله ویسی حرف زدم دیدم شرایطم به نظر و خواسته آنها نزدیک‌تر است به همین خاطر استقلال خوزستان را انتخاب کردم. ویسی از دوستان قدیمی و خوب من است و دوست داشتم روزی شاگرد او شوم.

چرا نتوانستی در سایپا عملکرد خوبی داشته باشی؟

همه‌ چیز دست خداست و راضی به رضای او هستم. همیشه خدا را شکر کردم شاید سرنوشتم اینطور بوده که نتوانم در این تیم موفق باشم. فقط شرمنده دکتر سبحانی شدم که نتوانستم خیلی زیاد در این تیم بازی و کمک کنم. البته موقعیت زیادی در سایپا به من داده نشد و کمتر درون میدان قرار گرفتم. جا دارد از اعضای سایپا از مسئولان تدارکات گرفته تا مسئولان مدیریتی تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم.

آیا با مجید جلالی دچار اختلاف بودی؟

سال قبل که جلالی به تراکتورسازی آمد شرایط جوری شد که نتوانستم در این تیم بمانم و با جلالی کار کنم. قسمت بود که در سایپا با هم کار کنیم. در مکتبی بزرگ شدم که یاد گرفتم اگر کسی یک ساعت به من درسی بدهد باید همیشه قدردان او باشم. به هر حال وضعیت اینطور شد که تصمیم به جدایی گرفتم و برای اعضای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

خیلی‌ها می‌گویند مهدی سیدصالحی زمانی که در سپاهان بود و خیلی تیم عوض نمی‌کرد شرایط بهتری داشت اما حالا او دائما تیم تغییر می‌دهد و این انتقادی است که در مورد تو بیان می‌شود.

این صحبت را قبول ندارم هرکسی این حرف را بزنم ناراحت می‌شوم و راضی نیستم. در مکتبی که در آن بزرگ شدم یاد گرفتم که اگر عزتم حفظ نشود بروم. به قول حضرت رسول (ص) اگر در جایی عزتت حفظ نشد هجرت کن. 6 سال خوب در سپاهان داشتم و کاپیتان این تیم بودم اما به خاطر برخی مسائل و به صورت ناخواسته از سپاهان جدا شدم.

سپس به پیکان رفتم و بعد از یک سال به استقلال پیوستم. 10، 12 گل در این تیم به ثمر رساندم و شرایط بسیار خوبی داشتم اما خودشان من را نخواستند و نمی‌توانستم برای ماندن التماس کنم. سپس به سپاهان رفتم و دو سال آنجا بودم. در سال اول چه از لحاظ گلزنی و چه از لحاظ پاس گل بهترین عملکرد را داشتم اما بار دیگر اتفاقاتی افتاد که نمی‌توانستم در آنجا بمانم. دوست دارم جایی باشم که عزتم حفظ شود سپس به تراکتورسازی رفتم. در این تیم وضعیت بسیار خوبی داشتم و گلزن دوم لیگ برتر شدم. واقعا در تراکتورسازی راحت بودم و یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشتم. از تراکتورسازی به تیم ملی رسیدم و هنوز هواداران این باشگاه در قلبم جای دارند اما به خاطر مشکلات خانوادگی مجبور به جدایی شدم.

پس از تراکتورسازی به پرسپولیس رفتم. با پرسپولیس قرارداد دو ساله داشتم و مبلغ آن هم مشخص بود اما علی دایی من را نخواست در این شرایط نمی‌توانستم کاری انجام دهم. پرسپولیس تنها تیمی بود که در آن به فکر گلزنی خودم نبودم و فقط هدفم موفقیت تیم بود. وقتی عزت حفظ نمی‌شود نمی‌توانیم در جایی بمانیم والا اگر دنبال پول بودم سال‌ها در سپاهان می‌ماندم.

استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول در امر گلزنی با مشکلات زیادی روبرو بود. فکر می‌کنی بتوانی این مشکل را در نیم‌فصل دوم برطرف کنی؟

من در بین فوتبالیست‌ها عدد و رقمی نیستم. هرچه دارم لطف پروردگار است. اگر خدا بخواهد توپ ما به گل تبدیل می‌شود و اگر خدا نخواهد در گلزنی موفق نیستم. تمام تلاشم این است که در خدمت بازیکنان، استقلال خوزستان و کادر فنی باشم تا در کنار هم‌تیمی‌هایم دست در دست دیگر باری را از دوش تیم برداریم. در صحبتی که با ویسی داشتم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کردم و با تمام وجود و جانم برای استقلال خوزستان بازی می‌کنم. ویسی مربی، لوتی و با مرام است و از حضور در این تیم رضایت زیادی دارد.


سیدصالحی: لوطی‌تر از عبدالله ویسی ندیدم


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها