به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

جرفی: 48 نقل و انتقال در خوزستان انجام شد

جرفی: 48 نقل و انتقال در خوزستان انجام شد

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: تیم های خوزستانی در مجموع 48 نقل و انتقال در دوره نقل و انتقالات میان فصل انجام دادند.
 
به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران که از ابتدای روز دوم دی آغاز شده بود در انتهای روز بیست و نهم دی به پایان رسید و پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور دستخوش تغییراتی شدند.
 
علیرضا جرفی مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان، در همین رابطه به خوزستان اسپورت گفت: دوره نقل و انتقالات 28 روز به طول انجامید و در مجموع 48 نقل و انتقال را در فهرست پنج تیم استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان شاهد بودیم.
 
وی ادامه داد: سه تیم لیگ برتری خوزستان در این دوره از نقل و انتقالات مجموعاً 31 ورودی و خروجی داشتند، ضمن اینکه دو نماینده خوزستان در لیگ دسته اول کشور شاهد 17 نقل و انتقال بودند.
 
جرفی افزود: تیم های خوزستانی در مجموع 20 بازیکن را از لیست خارج کردند و 28 بازیکن را به خدمت گرفتند تا در ادامه مسابقات از این بازیکنان استفاده کنند.
 
مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان توضیح داد: استقلال اهواز با جدایی 10 بازیکن بیشترین خروجی و استقلال خوزستان با حفظ تمامی بازیکنان، کمترین خروجی را در این دوره از نقل و انتقالات داشت. همچنین تیم استقلال اهواز با اضافه کردن 9 بازیکن بیشترین ورودی و استقلال خوزستان با جذب دو بازیکن، کمترین ورودی را در این دوره داشتند.
 
علیرضا جرفی در پایان گفت: در نقل و انتقالات میان فصل امسال به نسبت سال گذشته پذیرای نقل و انتقالات بیشتری بودیم، چرا که تیم استقلال اهواز تغییرات زیادی در فهرست تیمش انجام داد. در مجموع سعی هیئت فوتبال خوزستان بر این بود که نهایت همکاری را با نمایندگان فوتبال استان داشته باشد تا این تیم ها با تکمیل مدارک بازیکنان بتوانند مجوز استفاده از نفرات جدید را از سازمان لیگ دریافت کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها