به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

سه بازیکن استقلال اهواز از لیگ های خارجی

سه بازیکن استقلال اهواز از لیگ های خارجی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز ظهر امروز با سه بازیکن دارای سابقه بازی در لیگ های خارجی قرارداد امضا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال اهواز که به دلیل مشکلات مالی تعداد زیادی از بازیکنانش را در نقل و انتقالات میان فصل از دست داده است، ظهر امروز با چند بازیکن از جمله سه بازیکن دارای سابقه بازی در خارج از ایران قرارداد امضا کرد.

پدرام اردلانی هافبک میانی متولد تهران که مقیم اسکاتلند بوده و در تیم های این کشور توپ زده، سندی ساهمان مهاجم بوسنیایی مقیم آلمان که در لیگ های پایین آلمان بازی کرده، همراه با میرفرزاد مجیدی مهاجم ایرانی که در کشور آذربایجان توپ می‌زد، بازیکنانی هستند که به استقلال اهواز پیوستند.

با توجه به مشکلات مالی استقلال اهواز، این احتمال وجود دارد که این بازیکنان با مبالغ پایین به استقلال آمده باشند تا در لیگ برتر ایران خودی نشان دهند. برای ارزیابی سطح فنی این بازیکنان باید منتظر آغاز دوباره لیگ برتر ماند و دید که آیا این بازیکنان می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند یا خیر.

اما استقلال اهواز امروز سه بازیکن تیم های پایه بنام های محمدجواد کردونی، مهدی یلالی و مجتبی رشیدی، همراه علی کردانی دروازه‌بان سابق تیم امیدهای استقلال اهواز و میلاد ربانی بازیکن سابق استقلال خوزستان که قبلاً با آنها قرارداد بسته بود را به لیست اضافه کرد و با مهدی نیایش پور مهاجم فصل گذشته تیم فولادنوین اهواز قراردادی تا پایان فصل جاری منعقد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
5
مدیونید اگر یک وقت فکر کنید ااین بازیکنها با دلال بازی قراره به اس اهواز منتقل بشن .. حالای جای سواله پیدا کردن بازیکن از تو آلمان و اسکاتلند و آذربایجان یعنی آسونتر از پیدا کردن بازیکن تو خوزستانه ؟ خب اس اهواز که قراره بیفته لیگ یک لا اقل همین روند جوانگرایی بومی رو ادامه بده که چهارتا جوون به فوتبال استان و کشور معرفی بشن
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
6
واقعا خیلی تابلوه بود. تیمو تحویل بده بره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
2
بازم خدا رو شکر چند بازیکن گرفت میترسیدم شروع لیگ بازیکنا به 11 تا نرسن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها