به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

سامری: نسبت به فصل گذشته بهتر کار کرده‌ایم

سامری: نسبت به فصل گذشته بهتر کار کرده‌ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت‌: بازیکنان ما نسبت به فصل گذشته 40 درصد عملکرد بهتری داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حماد سامری در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: بعد از برد خوب و مهمی که مقابل دانشگاه آزاد خوشبختانه بچه ها روحیه خوبی دارند. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.و در فرصت استراحت بین مرحله دوم و سوم استفاده کردیم و توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

وی گفت: و در فرصت استراحت بین مرحله دوم و سوم استفاده کردیم و توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.در مرحله سوم با توجه به حساسیت بازی‌ها باید هوشمندانه تر عمل کنیم و امتیازات لازم را جذب کنیم. اینکه از 8 بازی 6 مسابقه را در خانه داریم فرصت خوبی برای ما است که شرایط خود را برای پلی آف بهتر کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد افت و خیز این تیم در فصل جاری گفت: به هرحال تیمی که پیش از آغاز فصل دوران آماده سازی نداشته باشد، شرایطش در طول فصل همین می‌شود و از لحاظ بدنی و تاکتیکی به مشکل می‌خورد. بازی ها هم به دلیل اینکه دو بار در هفته برگزار می‌شود، روی بازیکنان فشار می‌آورد.

سامری گفت: نکته مثبتی که در تیم ما وجود دارد اینکه بازیکنانی که در اختیار داریم نسبت به فصل گذشته 30 تا 40 درصد شرایط بهتری دارند و از لحاظ آماری هم خوب کار کرده‌اند.

وی در خصوص بازی با ثامن در هفته بیستم لیگ برتر گفت: ثامن تیم خوبی است و در چند بازی اخیر هم به دلیل تغییر کادرفنی نوسان داشته‌اند و مهران حاتمی هم برای شناخت بیشتر از بازیکنانش نیاز به زمان دارد و تیم‌شان بهتر می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها