به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

توقف واترپلو نفت امیدیه مقابل سپاهان

توقف واترپلو نفت امیدیه مقابل سپاهان اصفهان

خوزستان اسپورت- تیم واترپلو نفت امیدیه با تساوی مقابل سپاهان اصفهان در دیداری از هفته چهارم دور برگشت، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو باقی ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار در تهران و امیدیه به پایان رسید. در رقابت‌های امروز صدرنشینان لیگ برتر واترپلو برای تکیه زدن بر جایگاه نخست رقابت نزدیک و نفس گیری داشتند.

دیدار درگیرانه و زیبای تیم های دانشگاه آزاد و نیروی زمینی در استخر 9 دی تهران در نهایت با نتیجه نزدیک 8 بر 7 به سود دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

در دیگر مسابقه این هفته در امیدیه تیم نفت این شهر که در جایگاه سوم جدول رده بندی به سر می‌برد مقابل سپاهان به آب زد. مسابقه ای بسیار دیدنی که در آن بار دیگر امیدیه حریف واترپلوئیست‌های سپاهان نشد و دوتیم به نتیجه تساوی 10 بر 10 رضایت دادند. بازی دو تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران هم در چارچوب هفته چهارم دور برگشت به تعویق افتاد.

در ادامه این مسابقات هفته آینده سه دیدار در شهرهای اصفهان، گچساران و تهران پیش بینی شده است. طبق برنامه سپاهان و نفت و گاز گچساران میزبان نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مهم ترین بازی نیروی زمینی ارتش از نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها