به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

خوزستان میزبان وزنه‌برداری قهرمانی کشور شد

خوزستان میزبان وزنه‌برداری قهرمانی کشور شد

خوزستان اسپورت- رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور (28 تا 30 بهمن) بهمن ماه دراستان خوزستان و شهرستان شوشتر برگزار می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، به دنبال درخواست هیات وزنه برداری استان خوزستان و تایید رییس فدراسیون وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره شهدای مدافع حرم (سرداران شهید هادی کجباف، حمید مختاربند) در استان خوزستان و شهرستان شوشتر برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور ستاره های ملی پوش طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (28 تا 30 بهمن) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشترقبل از پایان سال جاری اجرایی می شود.

گفتنی است قبل از آغاز این دوره از رقابت ها، برای ارتقاء سطح دانش داوران کشورمان کلاس داوری درجه یک به مدت 3 روز(25 تا27 بهمن) درشوشتر تشکیل می شود. داوران درجه یک ملی باید در پایان کلاس آزمون تئوری از تمام کتاب مقررات بین المللی  ورزش وزنه برداری نمره قبولی اخذ کرده، ضمناً شرکت کنندگان در آزمون عملی نیز بایستی نمره حدنصاب بدست آوردند. همچنین کمیته داوران پس از تایید و کنترل مدارک متقاضیان، کارت داوری درجه یک به آنها اهداء می کند.

برچسب ها: وزنه برداری ، شوشتر
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها