به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

گزارش تمرین فولاد خوزستان

گزارش تمرین فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب سرمربی این تیم دنبال شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان فولاد خوزستان که پس از خاتمه استراحت میان فصل از روز گذشته دور جدید تمرینات را آغاز کرده بودند، بعد از ظهر امروز دومین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند.

* دراگان اسکوچیچ که برای سپری کردن تعطیلات میان فصل راهی کرواسی شده، در تمرین امروز حضور نداشت. نناد نیکولیچ، کرونو رندولیچ و کورش بختیاری‌زاده به همراه جهانبخش داراب پور، بازیکنان فولاد را تمرین دادند.

* تمرین فولاد خوزستان حدود 70 دقیقه به طول انجامید. بازیکنان پس از گرم کردن و کارهای سرعتی به مرور تمرینات حفظ توپ پرداختند و سپس بازی درون تیمی انجام دادند.

* امید خالدی به دلیل مصدومیت با لباس شخصی نظاره گر تمرین بود و اسماعیل شریفات پس از دقایقی نرم دوی راهی فیزیوتراپی شد تا برنامه درمان زانوی مصدومش را ادامه دهد.

* دورگ کوئه‌ماها و مهرداد بایرامی که از روز گذشته در تمرینات فولاد حاضر شده بودند، امروز هم در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

* اکبر ایمانی و لئونارد مساریچ به دلیل آسیب دیدگی در کارهای گروهی شرکت نکردند و به صورت انفرادی به تمرین پرداختند.

* مهدی دغاغله که خبرهایی درباره احتمال جدایی وی از تیم فولاد شنیده می‌شود، در محل تمرین حضور داشت ولی همراه با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

* در حاشیه تمرین فولاد اعلام شد که اردوی امارات به دلیل آماده نشدن ویزاهای اعضای تیم لغو شده است.

* جلسه بعدی تمرین فولاد خوزستان فردا (دوشنبه) در مجموعه ورزشی صنایع فولاد انجام خواهد شد. این تیم شاید راهی یک اردوی تدارکاتی شود اما هنوز این موضوع قطعی نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
تراکتور سازی مثل بختک افتاده به جون لیگ . فولاد نابود شد ملوان نابود شد فجر نابود شد تیم ملی ضرر کرد
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
متاسفانه مدیران فولاد باز از طریق سرکار گذاشتن هواداران و وعده های دروغ، فولاد رو ،به نابودی نزدیک میکنند. یارگیری فولاد به غیرازعبدا... زاده دقیقا همانند اول فصل هستش. گرفتن بازیکنانی که با توسل به ائمه فقط احیا شوند. درپستهای حساس مانندبازیسازودروازبان که عملا فولاد درحالت سنکپ بسر میبره و هیچ تحرکی نداره ،انتظار برای بازیکنی شش دانگ ولی بانازلترین قیمت. پیشنهادمیکنم به مدیران فولاد یه سر به بازار جمعه اهواز بزنند.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
0
2
درود به شرف مسولین و مدیران انزلی وگیلان که به صورت غیر مستقیم حرف هواداران و فریاد طرفداران فولاد رو زدند. و این وسط چقدر دروغگو بودند کسانی که هواداران فولاد رو سرکار گذاشتند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها